Dijital Reklamcılık sektörünün uzmanları Egeli iletişimcilerle buluştu  

Ege Üniversitesi’nde “DijiDays” Programı Başladı

Dijital Reklamcılık sektörünün uzmanları Ege’li iletişimcilerle buluştu

Ege Üniversitesi (EÜ) İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü ile Dijital Reklamcılık Derneği iş birliğinde “DigiDays – Dijital Pazarlamada Uzmanlık” etkinliği düzenlendi. Dijital reklamcılık sektörünün önde gelen isimleri, öğrencileri İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda bir araya getirdi. Etkinlikte Lilanova Digital kurucusu Gizem Çakır ve Çözüm Psikoloji ile Bloom Medya kurucusu Şule Baş gibi konuşmacılar yer aldı. Reklamcılık Bölümü akademisyenleri ve öğrencileri de etkinliğe katılım sağladılar.

Lilanova Digital Kurucusu Gizem Çakır, konuşmasında Reklamcılık sektörü hakkında önemli ipuçları verdi. Çakır, “Yaratıcılık sadece fikir geliştirmek değildir. Başarılı reklamcılık, sorunları çözme ve hedef kitleyle etkili iletişim kurma becerisini gerektirir. Dijital çağ, reklamcılık sektörüne birçok fırsat sunmaktadır. Ancak etik reklamcılığı göz ardı etmememiz gerekmektedir. Markalar, tüketicilerle dürüst ve şeffaf bir ilişki kurmalıdır. Bu yaklaşım, uzun vadeli itibarın korunmasında büyük bir rol oynamaktadır” dedi.

Çözüm Psikoloji ve Bloom Medya Kurucusu Şule Baş, bireylerin satın alma süreçlerinde çevresel faktörlerin ve psikolojik etkilerin önemli olduğunu vurguladı. Baş, “Araştırmalar, insanların seçim yaparken sosyal kanıt, otorite, az bulunurluk gibi psikolojik prensiplere göre hareket ettiklerini göstermektedir. Bir ürünün doktorlar tarafından tavsiye edildiğini veya ‘son iki kişilik yer kaldı’ gibi ifadeleri görmek, bireylerin karar vermelerini hızlandırmaktadır. Fiyatlar veya ürünlerin sunduğu şekil, farkında olmadan bizi belirli bir tercihe yönlendirebilmektedir” şeklinde konuştu.

Şule Baş, özellikle dijital platformlarda psikolojik etkilerin daha da güçlü olduğunu belirtti. Algoritmaların kullanıcılara ilgi duydukları içerikleri sunarak tercihlerini yönlendirdiğini söyleyen Baş, “Sosyal medya ve e-ticaret sitelerinde karşımıza çıkan öneriler, farkında olmadan karar alma sürecimizi etkilemektedir. Tüketiciler bilinçli olmalı, kararlarını sorgulamalı ve satın almaya karar verdikleri ürünlere gerçekten ihtiyaçları olup olmadığını düşünmelidir. Hızlı kararlar vermeden önce durup düşünmek, psikolojik manipülasyonlara karşı en etkili yöntemlerden biridir” dedi.

Konuşmaların ardından, etkinliğe destek veren Dijital Reklamcılar Derneği Gençlik Kolları’ndan öğrenciler tarafından katılımcılara “Teşekkür Belgesi” takdim edilirken, Reklamcılık Bölümü öğretim üyeleri de kitaplarından hediye etti.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Related Posts

Kültür ve Turizm Bakanı Ersoy’dan Uşak’a ziyaret: Yabancı turist rotalarına da girecek bir Uşak için gerekli çalışmaları yapacağız

Kültür ve Turizm Bakanı Ersoy’dan Uşak’a ziyaret: Yabancı turist rotalarına da girecek bir Uşak için gerekli çalışmaları yapacağız

KPSS 2025/1 merkezi atama 3173,7257,7302,7111,1101, 4429 nitelik kodu nedir ne anlama gelir, ne demek?

KPSS 3173,7257,7302,7111,1101, 4429,7257 nitelik kodları adayların merak ettiği husus olmaya devam ediyor. KPSS nitelik kodları, 2025/1 tercih işlemlerinin başlamasıyla adaylar tarafından sorgulanıyor. KPSS 2025/1 yerleştirme başvuruları 10 Temmuz 2025 Perşembe günü itibarıyla başladı. Süreç 17 Temmuz’da tamamlanacak. Tercih işlemini yaparken nitelik kodları da göz önünde bulundurulacak. Nitelik kodları ÖSYM KPSS 2025/1 tercih kılavuzunda da yer aldı. Peki KPSS 3173,7257,7302,7111,1101, 4429 nitelik kodu ne demek? KPSS nitelik kodu nedir, ne işe yarar? İşte ayrıntılar…

Baraj doluluk oranları 10 Temmuz 2025 || İstanbul barajlarındaki son durum ne, doluluk oranı yüzde kaç?

İstanbul’un su ihtiyacını karşılayan barajlardaki doluluk oranları, sıcak yaz günlerinin etkisiyle yakından takip ediliyor. 10 Temmuz 2025 tarihinde İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ) tarafından açıklanan güncel verilere göre, megakentin su kaynaklarındaki son durum vatandaşlar tarafından merak ediliyor. Küresel ısınmanın etkisi, artan su tüketimi ve yağışların azalmasıyla baraj doluluk oranları düşüş trendinde. Peki, İstanbul barajları yüzde kaç dolu? İşte İstanbul baraj doluluk oranları 10 Temmuz 2025

LGS tercih süreci için velilere yönelik kılavuz yayımlandı

LGS tercih süreci için velilere yönelik kılavuz yayımlandı

10 TEMMUZ RESMİ GAZETE KARARLARI: Bugünkü Resmi Gazete atamaları neler? Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı’nda görev değişikliği!

Resmi Gazete atamaları 10 Temmuz 2025 belli oldu. Cumhurbaşkanlığı Kararnameleri, atama kararları ve yeni yönetmeliklerin de yer aldığı 32952 Sayılı Resmi Gazete’de kararıyla, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığına Burhanettin Duran atandı. Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun, Türkiye İnsan Hakları ve Eşitlik Kurulu’na atandı. İletişim Başkanlığına ise Dışişleri Bakanlığı Bakan Yardımcısı Burhanettin Duran getirildi. Karar ile birlikte ayrıca Türkiye İnsan Hakları ve Eşitlik Kurulu’na İkinci Başkan olarak Muhammet Ecevit Carti atandı. Kurul üyeliklerine ise Dilek Ertürk, Fatma Çınar, Erol Gökdöl, Melahat Demir Aydın, Selma Öztürk Pınar, Tayyip Uçar, Evren Başar, Ömer Çelen ve Selami Açan atandı. Peki, bugünkü Resmi Gazete kararları ve atamaları neler? İşte, 10 Temmuz 2025 Resmi Gazete atamaları.

Milli Eğitim Bakanı Tekin yanıtladı: 4 yıllık zorunlu lise eğitimi 2 yıla düşecek mi?

Milli Eğitim Bakanı Tekin yanıtladı: 4 yıllık zorunlu lise eğitimi 2 yıla düşecek mi?